malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under november 2010

Av malin norlander - 24 november 2010 22:37

HEJ :)


idag har jag varit med mamma vi började med en promenad med sanni och sedan åkte vi ner på stan tog en fika och sprang lite i affärer ;) sedan åkte vi till vetrinären med sanni som har ett jätte fult sår på nosen, hon visste inte vad det var men sanni fick iaf medicin och rengöringsspray! sedan hämtade vi joel på skolan och åkte på apoteket sedan till lägenheten där mamma släppte av mig o joel :) vi åt då middag och sedan åkte jag & joel ner på stan igen, för han skulle göra några ärenden och jag handlade även ett par leggings, mjukbyxor, 2st BH och ett paket till kusinvittamin ;) efter stan åkte vi direkt ner och tränade ca75min på gymmet :) nu är vi hemma igen så nu blire dusch sen sängen! :)


stackars lilla Sanni-gumman som har sånt fult sår, men var jätte duktig idag<3

tack för dagen mamma! :)<3


pusssar & kraamar :)


joel <3  

Av malin norlander - 22 november 2010 18:39

hej hej :)


i lördags var vi oxå i myckling åt kycklingtacos osv, vid 21tiden åkte jag och jobbade!


Igår söndag hade vi en joel&malin dag :) Vi sov ut länge och sedan gick vi och handlade och lagade en gomiddag tillsammans =) och samma som i fredags åkte jag iväg och jobbade kl21 :P  (bilderna)


idag var joel ledig från skolan så när jag kom hem i morse kl7 la jag mig och sov ett tag med honom :) sedan idag har vi städat lägenheten, julstädning ;) vi har även satt upp julstjärnorna i fönstret, finfint :D (kommer bild senare) till middag idag blev det pasta och laxsås,mycket gott även det :) snart blir det dusch och vid 21 blir det att åka på jobbet, igen!


  


  



pusss & hej :)  

Av malin norlander - 19 november 2010 15:22

heej :)


blir kort inlägg idag :)


inte gjorde så mycket på förmiddagen, hämtade joel på skolan på eftermiddagen sedan åkte vi på söderströms och jysk :) nu är vi i lägenheten och ska snart åka till anna, olov och emmy! vi ska äta pizza med dom ikväll =) och 21 åker jag iväg och jobbar natt :P 

pusss & kram /m

Av malin norlander - 17 november 2010 11:31

HEJ :)


orkade inte skriva något igår :) jag tog sovmorgon och efter det en långprommis, det var ganska kallt men soligt och skönt! :) efter jag kommit tillbaka så gjorde jag i ordning middag till mig själv, eftersom joel skulle äta hemma hos min mamma & pappa :) igårkväll jobbade jag 16.15-21.15 och efter det hade jag sovande jour uppe på jobbet till 6.30 morse!

idag då kom jag hem vid 07 tiden och gjorde frukost till älsklingen och sedan gick jag och la mig ett tag till, sov till ca 10.30! nu sitter jag och tittar på tv, och bloggar ;) ska ta lite fil & flingor snart sedan åka ner på F&S och träna innan jag åker och jobbar igen ;o 14.15-21-15 sovande jour till 6.30 :)


        min joel är underbar <3


puss & kram

Av malin norlander - 15 november 2010 15:33

heej :)


idag har jag varit ledig på förmiddagen, så jag har städat och lyssnat på musik och väntat på att joel skulle komma hem från skolan :)
har dammsugit och dammtorkat, rengjort badrummet och diskat !
nu ska vi käka ris,kyckling & currysås :D blir bra. sedan ska jag åka iväg på jobbet.  16.15-21.15 ;p

puss&kram <3


fin låt tycker jag :D

Av malin norlander - 14 november 2010 15:04

hej alla :)


idag är det farsdag, så grattis till bästa pappa ulf :) <3

  

(pappa & mamma på bilden, när vi var på kreta) <3


Och grattis till bästa morfar Sture :)

  
(morfar & mormor på bilden, rotsidan tror jag)<3

Av malin norlander - 13 november 2010 22:15

hejsan, lördag idaaag :)


jobb helg för min del, men det är som endå alltid skönt med helg :) efter jag jobbat igår åkte jag upp till Leding där redan joel & leif var, det blev gott fredagsfika och sedan lite tv! När jag & joel skulle gå och lägga oss så var det så himlarns kallt på joels rum så jag somnade med, tjocksockor, fleecetröja, filt och täcke ;D hahah! idag har tog vi sovmorgon åt frukost och efter de rensa skafferiet och sedan var det dags för mig att åka mot jobbet, riktigt gomiddag på jobbet idag, helstekt fläskytterfilé med ungsstekt potatis & morötter, sås & sallad :) sedan hade vi bara lite lördagsmys!  nu är jag uppe i leding igen, sitter i ett mycket varmt tvrum där brasan precis brunnit ut och ser tv med älsklingen! :)


pusssis & kramis! <3


mysiga leding :)

  



Av malin norlander - 10 november 2010 16:56

hej i snövädret :)


imorse kl 7 gick jag av mitt nattpass gick ut i snöstormen och sopade av bilen och åkte hem och kröp ner i sängen hos älsklingen, mysigt värre synd bara att joel kliver upp bara typ en halvtimme efter jag lagt mig! jag sov till ca: 10 i 11 ;) skönt som bara den. hade bestämt med emma att vi skulle ses idag, var så länge sedan. vi skulle ner på stan osv, vid halv 12 :) emma kom hit först för jag var inte riktigt klar! var upp på vinden och hämtade vinterstövlarna,dom behövdes!

vi träffade även anna & lillan på stan, tog en fika osv!  När emma sedan kört hem mig så var joel ute och skottade vid bilen på parkeringen, men som tur var så var traktorn ute och skottade så vi flyttade bilen så tog han bort snön på vår parkering! vi har ju egen plats nu mera, motorvärmarstolpe! :D jag och gubben precis ätit, snart ska jag lägga mig och sova, och efter det blir det träning och sedan åka och jobba natt igen!

pusss&kram gullisar! :)


emma & jag <3   ( ganska gammal bild)

  


  

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards