malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under september 2012

Av malin norlander - 26 september 2012 17:59

hejsan! :) tänkte försöka ännu en gång! 
funderar på att byta design här på bloggen så kanske jag blir peppad på att börja blogga igen! 
(kanske använda denna lite som en träningsdagbok !?, vad tkr ni? )

Jag har börjat träna med tjejerna, vi går på "fristilen" i måndags var vi på ett "bodycombat"-pass (boxning, sparkar mm.) idag var vi på ett "cross" -pass, (stationer med sjuukt jobbiga övningar) Super roligt med jobbig träning, och underbart när det är över! och jag känner mig riktigt laddad för all kommande träning! :) kul att vi är flera stycken som går oxå! 
Jag ska skriva in mig där, men ikväll var det ingen som gjorde sånt, så dom skulle ringa upp, så får jag skriva in mig kanske imorgon! :) vårt mål är väl träna ca 3dagar i veckan, blir de mer är ju det såklart bara bra! :) 
vi får peppa varandra, och det tycker jag tjejerna redan gör kanon, jag var jätte tvekis på att gå på detta idag,(då det är ett av de tuffaste passen) men dom "tvingade" (nästan) dit mig och nu efteråt känns det super bra! (Y) bästa tjejerna, tack! :)

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan åka till malin för att se "bonde söker fru" tillsammans med flickorna! 

PUSS & KRAM :)


saknar min J<3

Av malin norlander - 20 september 2012 00:50

Hellooo :) 100år sedan jag skrev! Kommer av mig! Finns mest på instagram :) pussssss till er som är söta och går in o kikar till min blogg endå:) ?

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards