malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under juni 2012

Av malin norlander - 30 juni 2012 22:41

hej :) nu är det helg och joel är hemma, underbart !! 
igår kväll jobbade jag & när jag kom hem vid halv 9 väntade jag bara på att få åka och hämta gubben vid tåget! 
Idag tog vi lång sovmorgon, pratade med anna, Leif & eleonore på "facetime", dom är på korfu, en Ö i grekland :) 
efter det gick vi på stan en sväng, sedan hem och åka iväg för att handla till middag idag, tacoos! köpte även ett paket jordgubbar & glass som vi ätit ikväll :) mummms! nu slötittar vi på "bond" film på tvn!! 
riktig myslördag med andra ord :) 


hoppas ni andra oxå haft en bra lördag! PUSSS

 

       

 



Av malin norlander - 28 juni 2012 22:37

tjaa, har precis betalt räkningar, nu blir det strax sängen efter en 12,5 timmars jobbpass idag! :) 
underbart jobb, tycker jag! kan vara jobbigt och intensivt,

men åååh så givande, allt man får tillbaka ställer sig så mycket högre än allt det jobbiga, fantastiska individer :) 

i morgon jobb oxå, 8-20 ska först vara på "falken" 8-15-30 sedan "ripan" 15.30-20, bra med mycke jobb! (Y) 
god natt alla fina! PUSSSS




 

joel, <3

Av malin norlander - 28 juni 2012 06:54

helloo! :) 
många som var in och kikade på bloggen igår, sånt är roligt, fortsätt gärna med det :)
idag blir det jobb igen, 7,30-18 är det som gäller idag! jag kan säga att jag har ett otroligt roligt jobb.
Joel kommer nog inte hem idag, utan det blir nog i morgon istället, känns tråkigt men å andra sidan jobbar jag hela dagen i morgon oxå, 7.30-20, så hade ju endå inte hunnit setts något nästan! :) 

Ha en fin dag, PUSS

Av malin norlander - 27 juni 2012 20:50

här kommer midsommarhelgen i bilder! :) PUSS


                                             



HUGO 1år idag! stora killen<3<3
 

                 
 

Av malin norlander - 27 juni 2012 00:18

ååh, måste sova! ;) men har precis fixat till min blogg lite, och då vill jag ju skriva ett inlägg!! 
jobbvecka, jobbar alla dagar utom lördag! nee, kort inlägg idag, gettt slå igen öga och sova! 


saknar min finaste som är och jobbar i bollnäs, jobbigt att vara utan dig baby!! PUSSS, jag älskar dig <3

 

Av malin norlander - 20 juni 2012 23:19

helt underbart, slutade jobbet kl:22 och när jag då skulle cykla mina 4,5km hem så lyste solen fortfarande! :)
   

hittade mig en jeansjacka idag på stan =)


prova läsa detta ;)
   

ååh, fick en bild av joel, (som leif hade skickat till honom)
på en av de ljuvliga kattungarna! längtar efter dem! :)

 


åh min älskling, jag saknar dig så! inte träffats sedan i måndagsmorgon! i morgon kväll ses vi :) <3<3
(joel är på jobb nere i bollnäs, så han är borta på veckorna)

 




Av malin norlander - 20 juni 2012 01:06

  

håller på att öva mig lite med att fixa bilder ;) inte det lättaste! =) PUSS




Av malin norlander - 19 juni 2012 01:08

 


alltså, kan någon berätta vilken" bloggsida" som är bra!?  den här (bloggplatsen/bloggagratis)  har sagt i typ ett år att de ska fixa "app" och devote som jag skaffade sålänge, fungerar ju typ aldrig appen på heller, !? så less!!!!
finns det någon som är bra !? :) 

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards