malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under mars 2011

Av malin norlander - 18 mars 2011 11:31

hej :)

idag är det fredag och vi ska hem till nordingrå, heeem till körning :) det ska bli roligt att komma en över helgen! ikväll är det bara pappa, jag o joel hemma, mamma skulle iväg på något annat ;p men i morgon är hon oxå hemma men då ska dom iväg på typ 70talsfest ;) blir roligt att se hur dom ser ut :D hahha.
nu ska jag snart ta mig lite frukost och fixa mig lite, vi ska ner på stan en jättesnabbis innan vi åker hemöver! 
jag ska in på "väskan" och kolla med dom om det verkligen ska kunna typ näst intill nötas hål i min nya väska på mindre än en månad !? hmm.. aja! vi ser hur det blir det med.

ne nu frulleee :)

tjiing <3



du & jag, jag & du, alltid vi <3

   

joel eric alexander norman, jag älskar dig <3  



Av malin norlander - 15 mars 2011 12:30

tjaabba!


kommit av mig lite här ;D sorry!
idag är jag ledig så jag fick sovmorgon sedan kom joel hem, han var varit på tandläkarbesök ;P nu ner vi tv och kl 3 ska joel tillbaka till tandis för att sätta tillbaka en ståltråd bakom framtänderna! då ska jag oxå följa med ner på stan för att införskaffa lite saker till mammii :)

min joel är världens bästa!!! :) looove u!

  







Av malin norlander - 6 mars 2011 22:26

hej alla söta :)


ett tag sedan jag skrev, har inte alls känt mig på bloggar humör! men ikväll så :D
helgen har vart bra, jag jobbade i fredags till kl 15 och då packade jag & joel bara sedan åkte vi hemöver, hem till min mamma & pappa :D skönt att komma hem till körning :) då på fredagkväll blev det pizza från vallenpizzeria som förövrigt har väldigt bra pizzor, det förtjänas att bli nerskrivet ;) efter vi käkat osv såg vi lets dance med mammi & pappa sedan gick jag, joel & filip upp till rödeeeens, så roligt att vara där, blir så himla långt mellan gångerna nu förtiden, tråkigt tkr jag! men men, vi såg bigbrother där sedan satt vi bara & surrade!
lördag morgon sov vi till ca10 sedan käka frukost och åkte in på vallen för att skotta snö, "opendoors" fastigheter  ;) (lite smygreklam sådär) haha. ne men det hade rasat snö från taken osv. sedan blev det fika hos gulliga farmor, även min faster & hennes man var där, trevligt :)  på eftermiddagen åkte jag & mammsen och handlade och det blev goomiddag, stekt kött, ungspotatis med rödbetor, paprika, lök och en god sås :) smarrigt! sedan blev det ju att bänka sig i tvsoffan för att någon timma senare vara grymt besviken, modo i kvalserien,.. jag ljuger ju om jag säger att dom inte förtjänar det. dom var verkligen inte tillräckligt bra! men inte slutar man hejja på dom för det, nu får spela en bra kvalserie och rycka upp sig till nästa säsong! tack..
efter matchen gick vi till rödens igen ;p  när vi kom dit "skypade" jonathan med andréa som är på typ andra sidan jorden, coolt att sånt fungerar ;o :D

aja, sedan såg vi en film "a lot like love" tror jag det var den hette, helt okej faktiskt! :) undertiden vi såg filmen kom jag att tänka på att jag & gubben hade månadsdag ;D 16 underbara månader :)<3 hehe, kul att man inte ens längre kommer ihåg ;) men men, lika kääär är väl jag för det :)
idag söndag så klev jag upp vid strax före 9tiden för att duscha, käka & fixa mig, sedan väckte jag joel som skulle vara gullig och köra mig till ullånger så anna skulle slippa köra in :) jag & anna åkte ner mot birsta & IKEA :) först gjorde jag & anna birsta lite, och käkade lunch för att vänta på min svärmor & annas (&joels) mamma eleonore som kom med tåg från östersund :) när hon kom tog vi oss ann IKEA ;D började på övervåningen och sedan undervåningen :) jag hittade allt på min lista förutom korgar som ska stå på hatthyllan och nått "dl"mått, men inte direkt hela världen! :) känner mig nöjd endå med mitt! det var en riktigt trevligt dag, som jag gärna gör om framöver ;) hihi.  nu är jag uppe i lägenheten igen,.. själv! joel åkte med leif & eleonore upp till Leding efter som joel har sportlov så är vi där i veckan :) jag stannade i stan för att imorgon är det jobb! 7-15 :) efter det får jag oxå åka till mysiga leding! :)

ojoj, långt det blev, aja! sånt som händer, nu blir det sängen för mig! pusss


jag måste bara få skriva att jag känner mig så glad :)
jag har världens bästa människor omkring mig varje dag,

min fantastiska pojkvän & sambo, joel <3

mina underbara föräldrar, mamma anneli & pappa ulf<3

min fina vänner, inga nämnda inga glömda <3

otroliga, anna, olov, emmy, leif & eleonore <3 

super goa & bra arbetskamrater <3

i hjärtat lillebror simon<3

osv osv osv, jag älskar er :)









Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards