malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under januari 2012

Av malin norlander - 24 januari 2012 22:06

hejsan :)


blir super kort ikväll, skola idag, långdag!!  efter skolan hem till malin en stund och efter det åkte jag & svärmor till Bibbi på middag, köttbullar, mummms! :)


saknar joel oxå gör jag, känns verkligen konstigt att vara ifrån honom, men då får vi ju längta lite efter varandra, sees ju på fredag, min kära underbara älskade joel :* <3


ne, b'ädda ut soffan och fortsätta leta lite i boken till en uppgift vi har :)


natttii, puss&kram!!!!

Av malin norlander - 23 januari 2012 23:48

hej½! :)

idag har det varit skola igen, börjar kl 12 så det var skönt med sovmorgon, men jag saknade älsklingen brevid!<3

kl 12 då träffades vi i vår grupp och gjorde en lite uppgift vi hade, skriva ett gruppkontrakt typ ;)
13.15 började matten, "Läkemedelsberäkning" som det så fint heter ;)

och tro det eller ej men jag förstod verkligen allt på genomgången, och hängde med.. :D
hoppas att det fortsätter så framöver oxå!! :)


nu ska jag bädda ut bäddsoffan och krypa ner sedan ringa och säga godnatt till hjärtat :)

i morgon börjar vi 8.30 så det blir inge sovmorgon då inte! :P


jag älskar dig joel, <3


godnatt fina ni, pusss & kram

/m


Av malin norlander - 22 januari 2012 20:57

hejsan! :) nu är det ju såhär att jag tänkte ännu en gång försöka hålla igång med bloggen :)
 

vi har ju som sagt gått och blivit Östersundsbor !? ;o eller ja, inte helt vi bor hos svärmor ännu :)

men vi bor ju här i stan iaf.

jag har börjar studera vid mittuniversitetet här i östersund , sjuksköterskeprogrammet !!

har en bra klass och några tkr jag redan jätte braa om, gulliga! :)


sammanfattningen av thailand tsm med älsklingen kommer senare oxå, med bilder osv! :)


pusss & kram /malin

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards