malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under februari 2011

Av malin norlander - 21 februari 2011 22:26

heej :)


joel var oxå ledig idag, så det var tänkt att vi skulle ner på stan men blev inringd på jobb, 15-21 järvsta :) bra bra.

Efter jobbet åkte vi och handla lite, och nu myser vi i soffan, och tittar på bigbrother!
när jag skulle låna joels dator skulle ha byta vägguttag för batterisladden och råkade då gå in i den så datorn drogs i golvet =trasig, skärmen sprack!! tur vi hade 2till på lager här i lägenheten ;p haha..
 i morgon är jag ledig :D

pusssss

  

  

hahah helt sjukt :P


Av malin norlander - 17 februari 2011 12:42

hejsan :)


lugn förmiddag idag, plockat lite kläder och kikat på tv :) ska snart ta och äta lite för att sedan gå iväg på jobbet :) 14-21.30 på valla ikväll, blir bra det!
just nu kommer det någon äcklig lukt från trapphuset in i vår lägenhet !? ;o uusch.. tror någon steker typ vitkål, och gör typ kålbullar elr vad det heter ;p haha. luktar inte hallon iaf..


satt och kikade lite på youtube, titta vilken underbar film jag hittade :')





pusss hejs :) <3

Av malin norlander - 15 februari 2011 12:53

PETER  FOPPA FORSBERG !!!!

(ingen 21 kommer någonsin bli bättre)

jag säger som alla andra, tack för allt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article8568388.ab


 

  

  

 


foppa och Salle kom och hälsade på lillebror simon på sjukhuset när han inte klarade av att åka och titta på deras dreamteam match, inte många som skulle göra det.

Guld värt <3

  

Av malin norlander - 14 februari 2011 18:05

hejsan :D


idag är det alla hjärtans dag,så ikväll mys med min underbara pojkvän som idag kom hem med ros & paket :) han är bara så bäst!


och kram på er alla andra nära & kära, hoppas ni oxå får en fin alla <3-ansdag.



  

  


Av malin norlander - 9 februari 2011 12:33

hej :)


nu på förmiddagen tog jag en prommis ute i det fin vädret, riktigt skönt :)
just nu håller jag på att plocka lite i lägenheten, snart diska lite!
har även försökt rengöra mitt öra !? svullet och typ lite gegg kring hålet? ska man vänta och se om det ge med sig eller måste man ta bort örhänget? ;/ någon som vet?

jaja.. på eftermiddagen ska jag iväg på inskolning uppe på valla sjukhem,16-21. det ska bli spännande =)


Idag är ingen vanlig dag för det är bästa erikas födelsedag, hurra hurra hurra :)<3

grattttis på 20årdagen gumman, hoppas du får en super bra dag, jag saknar dig!

                   (supergammal bild på oss, men jag gillar den så mycket)
  

  jäd4vrjoti<3

Av malin norlander - 9 februari 2011 12:02

SIMON

"I know you´re there, I know you see me,
You´re the air I breath, you´re the ground beneath me"


  


Hur många vi än blir, kommer vi alltid vara en för lite.

Jag saknar dig lillebror<3

 

Av malin norlander - 8 februari 2011 20:06

hejsan :)


i söndagskväll kom vi hem från fjälls, kändes tråkigt att åka efter så kort tid men det fick bli så :) På hemvägen stannade vi till i östersund hos svärmor eleonore på fika, roligt! vi åkte hem till nordingrå och inte till övik efter som det övriga i bilen skulle till nordingrå! på måndag förmiddag så åkte jag & joel upp hit till övik igen, svängde förbi en snabbis hos anna & emmy sedan körde joel mig direkt på jobbet, hade kvällspass 14.15-21 :)


I morse ringde alarmet 05.30, var bara att kliva upp klä på sig ordentligt och sedan börja promenera mot jobbet :) rätt kallt men skönt ute! började 6.30 idag, jobbade med undebara maria, kul som alltid, jobbade till 14.15 Då gick jag förbli parkskolan och mötte joel så gick vi hem tillsammans! ;)

till middag blev det pasta och bacon röra med majs & svamp,gott :)
peter kom även till så nu håller grabbarna på att sätta upp den fina nya hatthyllan :D äntligen!  själv tittar jag på "bygglov" på"4an" efter som programmet jag tänkte titta på "Sofias änglar" går på "Kanal 5" som just för tillfäller inte känner för att visa sig.., borta!?!? ååååh. aja!

Och jag kan säga att mitt öra är till det dubbla nu ;p svullet dvs. hoppas det lägger sig!


ne nu ska jag fortsätta kika! :)
pussaar <3


  



Av malin norlander - 5 februari 2011 15:58

tjenaa :) lite uppdate från storlien!

för det första så är det min & joels 15månaders dag idag :)<3 hihi, jag älskar dig!


vi är i fjällen som sagt, gick ut på förmiddagen då det var hyffsat väder, vi tog skotern till en pulkbacke och åkte lite skiboard och tog bilder ;D sedan började det snöa, och det blev väl mer & mer, nu sitter vi inne i stugan och myser framför öppenspisen :) elin & elin är duktiga och åkte och handlade till middagen ikväll osv :)  HÖRS! pusss


jag & joel i soffan ;)  

  

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards