malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under november 2011

Av malin norlander - 10 november 2011 12:02

Hejsan :) tänkte bara säga att vi kom fram och att resan gick bra! :) det är jätte varmt här och idag sol !! Vi har gått på phukets små gator och kikat och även varit i på ett köpcenter ;) vi ska väl strax ta oss iväg igen för att äta middag! Orkar inte skriva så långt, eftersom jag skriver från mobil ;) klockan är ca: 18:10 här nu! Ha de bra, vi hörs!! Varma kramar / m&j

Av malin norlander - 7 november 2011 08:17

hejsan :)


idag är det måndag, jag har jobbat natt, gått hem från jobbet, skönt ute :) just nu sitter jag och väntar på ett dom ska ringa upp från vårdcentralen, har ju vart förkyld så länge nu, och nu känner jag mig frisk, men är jättetjock i bihålorna, och det låter som jag är hur tät som hellst i nästan fastjag inte är ett dugg tät, och jag är inge snorig heller fast jag använt närspray och tabletter sedan i onsdags, och skulle hellst få det att lossna i bihålorna efter som vi som ska flyga en massa i morgon!

som sagt, flyga i morgon... IMORGON åker vi ;o kan inte riktigt förstå det :) hehe!

vi åker från Umeå i morgon kl 18, för att åka vidare till Finland där vi byter till ett stort plan som sedan går till Thailand och Bankok och därifrån åker vi till Phuket :) känns så himla spännade!

kommer sakna alla här hemma, men vi kommer ju hem igen... i januari ;)

vet inte om jag kommer hinna skriva något i morgon, men det kommer väl något blogginlägg från thailand när vi kommit fram :)

nu ska jag fundera om jag ska lägga mig och sova eller vara vaken, fick tid på VC kl 10.. :P

vi hörs!! :)

sköt om er, pusss & kraam :)


J<3


 

Av malin norlander - 5 november 2011 12:55

 

 

   



jag älskar dig joel, du är världens bästa ! <3  PUSSS


Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards