malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under april 2012

Av malin norlander - 17 april 2012 21:53

hejsan!  tenta-pluggdag idag! :) gick ganska bra! åkte till skolan vid 9 till 13 :) sedan hem, var ut på en promenad, vila lite sedan ta tag i plugget igen! småsnöat hela dagen, så tråkigt.. vill ha vååår ju!! 

har precis pratat med hjärtat, saknar han så himla mycket nu, men bara en dag kvar, i morgon kommer dom :) längtar så!

   


skolplugg                       nya tavlan

   


 


 älskling & jag på rotsidan!! puss <3


tjiing!!!

Av malin norlander - 16 april 2012 11:29

jadu, hade hoppats på finväder idag med det ska ju såklart snöa och vara grinväder på min dag ;) 
haha tur man endå måste sitta inne och plugga! :) men ikväll kommer iaf tjejerna förbi och fikar och lyser upp min dag!! 

har nyss damsugit och nu ska jag kila iväg och handla lite sedan till skolan en sväng! =)

blir galen på "bloggplatsen" som lovat en "app" hur länge som hellst men som aldrig kommer. 
skulle bli så himla mycket lättare om man bara kunde blogga från mobilen! jaja! 


saknar min joel som är i övik och hjälper anna att passa go-trollen, då olov är i L-A och jobbar :)  
 

ne, nu ska jag kila så jag hinner med mig idag, ;) 
pusss & kram,

tjiing!

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards