malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under mars 2012

Av malin norlander - 21 mars 2012 22:06

     

Av malin norlander - 20 mars 2012 22:21

hejsan, idag har varit lite"mys med joel & hugo dag" och pluggdag :P

har även beställt en telefon idag, iphone :) äntligen!!  min mobil har börjat tackla av så det fick bli så!
kommer bli så mycket lättare att blogga då oxå, lägga upp bilder osv ;D blir skooj!


joel, min bättre halva!  <3


puss & kram ;)

tjiing!

Av malin norlander - 19 mars 2012 22:43

vi har äntligen fått internet , känns så skönt :)

efter en pluggdag med klara blev det middag hos oss,

sedan har jag suttit och läst, sett lite tv och nu äre big brother med gubben :)
imorgon fortsätter plugget..


ha det bra!

pusss&kram

Av malin norlander - 16 mars 2012 12:53

hejsan!

idag hade vi sista föreläsningen i anatomikursen, nu återstår bara massa massa plugg inför nästa vecka! :)

just nu sitter jag i datasalen på skolan, och ska strax promenera hemöver!

idag kommer Leif, Anna & Hugo hit upp till Östersund, så ikväll får vi besök av dom  + eleonore! :)
Anna & Hugo ska bo hos joel & mig o helgen :D <3


blir ett kort inlägg för jag ska gå hem o käka lunch nu, börjar bli hungrig! ;p

jag hoppas vi får hem vårt internet snart så det går att surfa lite hemma oxå! ;D


Ha en fin helg!


jag bjuder på en bild på världens finaste trollungar :) <3

 


puss & kram !

Av malin norlander - 9 mars 2012 10:26

hejsan alla gulliga människor!

sitter just nu i ett grupprum i biblioteket på skolan, ska snart plugga med Klara! :)
Anatomikursen är inte lätt vill jag lova, mycket plugg men mycket som faktiskt är väldigt intressant,

synd dock att vi bara har 5veckor lång kurs, känns inte som att man hinner med ;o men kämpa på!!


mycket som är underbart just nu,

vi ju äntligen flyttat in i vår underbara lägenhet, stortrivs :)

och idag kommer mina underbara föräldrar hit och hälsar på, <3

känns underbart med helg ;)

och underbart som alltid att jag har min fina joel ! :)


puss & kram !!

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards