malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under juni 2011

Av malin norlander - 20 juni 2011 12:03

hejsan :)

tänkte bjuda på några bilder från hjärtats student :)


    


världens finaste joel & världens finaste emmy :) <3

  
jag är så stolt över dig min fina joel, älskar dig så mycket :)<3

    

 pussss & kram

Av malin norlander - 17 juni 2011 10:42

godmorgon världen :)


idag vaknade jag ca halv 10, har precis käkat frukost och även gett cissi frukost/kattmat ;) ska strax gå upp och börja packa ihop för idag ska vi åka hem, hem till körning :) ska bli så roligt!  inge stadsfest ikväll, kanske imorgon, vi får se!

känns lite tråkigt att åka ifrån kattungarna men kommer ju hit igen på söndag :)

nee, packa var det!


ha det bra, pussar i massor!   



ingen malin utan joel<3


Av malin norlander - 16 juni 2011 11:49

heeeej :)


idag vaknade jag vid kvart över 9, kikade ut och såg att det var SOL :D
gick ner och kikade till kattungarna som kom i måndags och sedan gick jag och tog frukost som jag åt ute,  så skönt!  efter jag hade ätit så gick jag in och bytte filt i kattlådan så det blev lite trevligare där :)
jag har nyss varit nere på stranden och krattat lite, vi höll på att fixa där igår och det är så mycket annats grejs i sanden så det behövs krattas lite!
jag gick in nyss för det blev mulet och jag var törstig ;D
halv2 är det dags för jobb, så då åker jag in till jobbet och jobbar till 21 :)

nu blir det en snabbdusch!


puss & kram /m


  
(bilden är inte tagen idag, den är tagen förra året, av Eleonore)



joel <3




j<3

Av malin norlander - 15 juni 2011 17:43


 

I feel it, you feel it
That this was meant to be.
I know it, you know it
That you were made for me.
We can't deny this any longer
Day by day it's getting stronger.
I want it, you want it
It's what the people want to see.


We're like Romeo and Juliet
Families can't divide us.
Like the tallest mountain or the widest sea
Nothing's big enough to hide us.
When we make love its overwhelming
I just touch the heavens
You're an angel, you're an angel


I said this world, this world.
Could leave us anyday
But my love for you, it will never go away.
And I don't wanna go to sleep
'cause you are like a dream
For every night I say a prayer,
And I swear you are the answer
You're an angel, you're an angel, you're an angel.


So we take it each moment our love grows
I see it, you see it,
What we have is made of gold
We're so filled with meaning,
Nothing can make us shallow.
So I hold it, and you hold it
The promise of tomorrow.
When we make love its overwhelming
I just touch the heavens.
You're an angel, you're an angel


And I said this world, this world
Could leave us anyday
But my love for you, it will never go away.
And I don't wanna go to sleep
'cause you are like a dream
For every night I say a prayer,
And I swear you are the answer
You're an angel, you're an angel, you're an angel.


I don't need three wishes
Well I just need one
For us to never be finished
For us to never be done
When they say it's over
We'll just say I love you
And when they say it's finished
We'll just keep on building.


And I said this world, this world
Could leave us anyday
But my love for you, it will never go away.
And I don't wanna go to sleep
'cause you are like a dream
For every night I say a prayer,
And I swear you are the answer,


You're an angel, you're an angel, you're an angel.


Yes you are. You're an angel  

Av malin norlander - 2 juni 2011 02:44

tjaaaaaa :)


nyss varit och hämtat joel som varit på 9dagars och vi körde även hem två klassisar till honom ;P nu blir det väl sova snart, sedan i morgon kommer mormor & morfar hit med sanni som ska vara med oss i helgen, eftersom mamma är på sjukan så blir det bäst så ;) får sanni vara med oss i leding!

ne nu ska jag bjuda på ett härligt klipp från i lördags, när det alltså var fest (läs "FEST" för ca 650pers) i kusthallen :D så sjukt kul och så bra drag!

och jag skriver som catherine skrev på facebook.

"För dig som var med - återupplev Nordingrås nationalsång (och dans!) för dig som inte var där - himla otur för dig! ;)"


Jag säger bara heeelt underbart, nordingrå alltså, överlägset bäst <3
puss & godnatt!!!!


Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards