malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under februari 2011

Av malin norlander - 4 februari 2011 17:49

hejsaaaan :)

igår var det jobb, träning sedan hockey hos anna & olov :)
idag gjorde vi inget speciellt på dagen, förutom packade inför fjällenresan! :)
just nu sitter vi och ser på "halv åtta hos mig" och väntar på att sundells ska komma förbi så vi kan börja vår resa mot storlien :D
tjing! :) ha en bra helg!


  


Av malin norlander - 4 februari 2011 17:49

hejsaaaan :)

igår var det jobb, träning sedan hockey hos anna & olov :)
idag gjorde vi inget speciellt på dagen, förutom packade inför fjällenresan! :)
just nu sitter vi och ser på "halv åtta hos mig" och väntar på att sundells ska komma förbi så vi kan börja vår resa mot storlien :D
tjing! :) ha en bra helg!


  


Av malin norlander - 1 februari 2011 23:21

hej allihopa :)


idag var en bra dag med elin :D hon kom till mig ca kvart över 9, så det var bra så man klev upp i tid ;) vi satt bara hemma här och tog det lugnt och sedan gick vi ner på stan! traska runt i alla butiker och elin inhandlade det som hon hade som bestämt och jag FYNDADE en vårjacka på Cubus som en beige, kostade tidigare 499kr nedsatt till 99kr, i kassa säger hon... 49kr tack :) hahah helt sjukt, lagomt de för en jacka ;p tsss!
Gjorde även en sak jag funderat på väldigt länge men inte kommit till skott med.
tog hål i örat, upptill :D blev jätte nöjd! Elin och jag satt och funderade på vart man kan ta hål i örat, då kom elin på att man nog kunde göra det på grens guld, så jag gick in där frågade om dom tog hål i örat och frågade vad det kostar och om man måste boka tid, vilket man inte behövde.. så jag kände lika bra att göra det då så man inte drar på det ännu länge :D skönt att ha det gjort, inte fullt lika skönt i örat just nu men förhoppningsvis blir det snart bättre ;)

efter vi ätit så ringde anna och tyckte att olov behövde hjälp med skotta på gårn med snö-slunga tills i morgon då dom ska börja borra för bergvärme! (Y)
så anna kom hit och hämtade oss och tog lillan med sig i bilen så hon somnade för natten då ;D hehe, smart drag! så när grabbarna var ute satt anna & jag inne och tittade på hockeyn och surrade :) mysigt som vanligt! <3


nu blir det duschen med joel sedan sova! :)
natti mina fina vänner <3

(inte mitt öra på bilden)

  

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards