malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 14 december 2010

Av malin norlander - 14 december 2010 15:15

hello :)


hejsan, dagen började med sovmorgon, lite förkyld idag!? blivit det över natten.. sedan tittade jag efter om det går någon bra film, jag & hjärtat ska på BIO på torsdag, min enda lediga dag denna vecka ;o Så om ni har något bra förslag på bra film, skriv gärna! :) Efter diskade jag undan på bänken och städade inne på toaletten! Nu har vi precis ätit middag, korv & mackisar! :D gott.
Vad tycker ni om min nya "jul-design" då? (kommentera gärna) ..

Snart ska jag åka iväg på jobbet, jobbar 16.15-21.15, samma som igår, och igår hade vi lilla julafton på gruppboendet, med julgröt,skinkmacka och paket :) mysigt värre! =)
ska bjuda på någon bild jag tog i leding i helgen! riktiga vinterbilder :)


  

  


puss&kram<3

Av malin norlander - 14 december 2010 00:15

heeeej :)

längesedan jag skrev, jag vet.. förlåt för det :)
 ikväll blir det bara ett kort inlägg.
har ju ny design på bloggen som ni ser, lite jultema sådär :D

i övrigt är allt bara bra, det rullar på som vanligt med jobbet osv,
är lika kär som alltid i min underbara joel och snart är det jul, vilket känns riktigt skönt och mysigt :) ser fram emot denna jul.

ne nu ska jag borta tänderna och hoppa i sängs :) natttii.
puss&kram <3

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards