malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av malin norlander - 27 januari 2011 21:25

glömde ju skriva det jag såg på johans FB-status idag! (Y)

Vi får en restaurange/pizzeria i nordingrå, elr att det skulle blir av, visste vi redan men inte så snart :) Yakop har som mål att öppna redan den 1 februari :D

storartat :D blir bra för lilla nordingrå :)



puss & godnatt ! <3  

Av malin norlander - 27 januari 2011 19:57

hej hej :)


idag vaknade jag med halsont, åt frukost och såg lite tv :)  vid halv ett tiden tog jag en promenad upp på jobbet för att renskriva min gröning/löning! ;P och surra lite med mina fina arbetskompisar Maria & sara :) tog sedan en promenad hem igen, var hemma vid tre ungefär, och strax efter mig så kom hjärtat hem :)
jag skrev även klart min arbetsansökan idag, och mejlade iväg den, spännande!!
till middag idag åt vi gulaschsoppa som vi fyllde ut med tacoköttfärs, till det hade vi cremefraisch vitlöksbröd, gott :)


nu är det dags att bänka sig i soffa för att kika på det ny programmet "Landskampen"

  

hejja sverige :D 


puss & kram 

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards