malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av malin norlander - 11 oktober 2011 20:23

Godkväll :)


skön dag idag, duschade fixa lite, sedan åkte jag & joel ner på stan för att kika lite, joel köpte tallrikar för några presentkort han hade och jag köpte ett linne!
Efter det hem och laga mat, efter maten la jag mig och sov till halv8.. Ringde till Elin och surrade lite med henne, och gjorde även min ansökan till skolan! så nu är det gjort! :) Nu kikar jag på Top Model på 3an, men i pausen blir det fotboll ;)

strax måste jag åka till jobbet oxå, jag som har natten i natt, 21-07 vaken...
Imorgon ska jag & joel till Leding o fixa lite!!

ne ha en fortsatt härlig kväll :)
PUSSSS


joelerikalexandernorman! <3


 

<3

Av malin norlander - 11 oktober 2011 11:35

    

Nasse till Nalle Puh:
"Hur stavar man kärlek"?
Nalle Puh svarar:
"Man stavar inte...man känner den". <3



  

Av malin norlander - 11 oktober 2011 00:48

tjenaa! :)


idag klev jag upp, såg top model på tv, efter det väckte jag gubben, vi käkade frukost, sedan tog vi en långpromenad i det supersköna höstvädret :)

Efter det handlade vi lite, och sedan lagade vi mat, 2st maträtter, dagen middag som var tacos och även en kesopannkaka, (hade en keso som datumet gick ut idag).

nu tittar vi på reprisen av "pengarna på bordet" , var nyss ett så otroligt dåligt par där, första frågan.... start summa 2miljoner.... 

- Vilket namn är inte ett utav pippi långstrumps namn?

       "Ambrosia" "krusmynta" "rullgardina" "viktualia"

Det gifta paret som var där svarade att "krusmynta"  & "viktualia"  (hälften av pengarna på båda dom svaren),  inte var någon av pippis namn... och förlorade därmed alla pengar...

 jag trodde att alla visste att pippi heter, Pippilotta viktualia rullgardina krusmynta efraimsdotter långstrump? men tydligen inte!

och för er som inte är smarta nog att förstå så är "Ambriosa" såklart det felaktiga svaret... hahahah, jaja! :)


nee nu ska jag krypa ner i sängen!  godnatt, pusssssssssss


 


Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards