malin, - lite av varje!´

Alla inlägg under oktober 2011

Av malin norlander - 6 oktober 2011 22:46

tjenaaaaaaaa :)


idag har vi varit i myckling igen ;) ihih, busa med emmy, osv! åt middag där, gott var det, och ikväll kikade vi på hockeyn... dåligt modo!!
nu är vi i lägenheten, kikar på "kniven mot stupen" och jag googlar lite bilder på drömvovven cockerspaniel :) så fina det finns, men även många som är så fult klippta så man inte ens kan förstå det :P hahah!!

nu ska vi nog sätta igång en "bäck" film, och krypa ner i sängen jag o hjärtat :)



nattii, pusss

 


 

Av malin norlander - 5 oktober 2011 19:37

hejsan alla fina :)


var ett tag sedan jag skrev,  dåligt av mig ;) men har som inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, vet jag typ inte nu heller men..


igår jobbade jag iaf, skönt att få lite jobb iaf, så man inte är helt utan!

vad gör vi på dagarna,.. lite av varje, är mycket ute hos dom bästa i myckling, och umgås med dom! igårkväll efter jobbet åkte jag & joel upp till Leding, för vi hade tänkt vara där idag då det skulle komma en rörmockare som skulle byta toan :P

det gjorde han det, och fixade nå annnat aa. :) när toan var på plats så skurade jag golvet och torkade av lite osv, små fix :) blev så fint :)
jag & joel eller ja, mest joel tonade även hans andra bakruta ;) inte det lättaste vill jag lova :P haha! nu är det bara den näst intill omöjligt bakrutan kvar ;d

Nu är vi nere i lägenheten igen, åt paj & sallad till middag idag, lite mysmiddag på vår månadsdag :) 1år & 11månader med baby!!! <3


just nu sitter jag och tittar lite motigt på vår disk, men det är ju snart bonde söker fru oxå, hmm. kanske börjar med lite disk innan om jag hinner och tar resten efteråt ;)
gubben ligger på sängen och sover han ;) haha, ser skönt ut, men jag är inge trött, jag fick ju sovmorgon till 10 i morse, det fick inte han :)


nee, bäst jag skyndar mig till disken! ;/ blä!

 


hörs, pussssssssss

 

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards