malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av malin norlander - 1 juli 2012 19:52

hello sötisar :) 
 söndag och snart slut på helgen!! idag har jag varit och jobbat 8-14 och efter det möttes jag & joel hos hans mormor Bibbi, tänkte hälsa på henne men hon var inte hemma, så vi gick och skulle handla för att sedan åka hem, men då möter vi henne inne på kvantum och efter lite snack bestämmer vi att grilla hos henne :) blev, kött, klyftpotatis, sallad & sås, Till efterätt jordgubbar & grädde, gott :) när vi kom hem så blev det storkok så joel( och jag) får lite matlådor, kasslergryta & korvstroganoff ;) och mitt i allt händer det grejjer utanför!? ;o kommer en polisbil med två poliser, och dessa två poliser står sedan ett tag och pratar med en kvinna, efter det kommer 3st poliser till !? ;o  Nu äre iallafall lungt igen ;) hoppas det inte var så allvarligt! 

Nu ska jag och gubben se en film och bara ha det mysigt,<3 i morgonbitti åker joel iväg på jobb igen! 

ha en bra kväll :) PUSSS

       

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards