malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av malin norlander - 4 juli 2012 23:34

känns som jag bara skriver om mitt jobb, men det är ju vad jag gör under dagarna! ;) 
idag var vi på en tågtur till Ånge, många av barnen hade aldrig åkt tåg så därför tog vi en sväng ;) 
blev som sagt till ånge, där vi käkade lunch och lekte på en lekplats som fanns där! 
trötta men glada & nöjda barn efter att ha åkt tåg första gången :) 
Ikväll har jag pratat med eleonore (svärmor) & anna (svägerskan. !? heter det så? ;D ) över facetime iaf, det var skoj att höra från dom i grekland :) 

har även pratat med hjärtat mitt som jag saknar så, tycker såklart att det är superduper bra att han får jobba, men det är så himla jobbigt att det är så långt iväg, har så svårt att vara utan joel, att vara själv! märker att jag aldrig skulle klara mig utan honom, min skatt, mitt allt, jag älskar dig! <3

  - vad vore jag,  utan dina andetag<3

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards