malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av malin norlander - 28 januari 2013 21:57


känner mig, inte tom, allt ännat än tom, full av tankar..
ifredags fick vi svar på vår anatomitenta, som avgör/avgjorde om vi får gå vidare in i T3 eller ej, tyvärr trillade inte mina sista poäng över på rätt sida.. Detta känns otroligt tråkigt, jobbigt och ledsamt, mest för att inte få gå vidare tillsammans med mina fina vänner, att behöva vänta ett halvår gör mig egentligen inte så mycket, men att inte få fortsätta med alla fina, det, ja.. det känns! Har under helgen försökt smälta allt, ta in, se fördelar och möjligheter, ja ni vet.. detta har varit nästan omöjligt, men, jag tror det kommer, tanken måste få sjunka in.. Förhoppningsvis kommer jag att kunna jobba lite extra/vikariera på mitt "jobb", och kanske få jobba lite på fler ställen oxå, skulle vara bra ekonomiskt! för övrigt kommer nog mina dagar fortsätta handla om plugg, denna tenta måste ju fixas, men oxå mer om träning! till hösten förhoppningsvis kommer  jag att få fortsätta min resa mot mitt mål!

Är så glad att jag har min underbara sambo, familj och mina söta vänner,

ni vet vilka ni är, jag älskar er för att ni fortsätter tro på mig! puss



 



puss & kram /m

 


Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards