malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av malin norlander - 29 januari 2013 23:20

Hej hej :)

Min dag idag har varit bra, grötfrukost, sedan fram med hårtrimmern och ge sig på joels kaluffs, inte de lättaste att klippa hår, men det blev helt okej, blir lite finjustering imorgon ;) efter det åkte jag iväg och tränade en timma, mycket sköönt!! kom hem och tog en snabbdusch, sedan ner en sväng till tvättstugan och påbörja tvättberget.. Jag lovar er, det är ett berg.. tur vi har tid både ikväll och imorgonkväll ;) vi hade sån himlarns tur att vi blev bjudna på supergod middag hos svärmor idag, skönt att inte behöva laga själv och slippa disken ;) tack eleonore! :)
Vi springer fortfarande till och från tvättstugan men snart är det läggdags! :) Jag som egentligen hade tänkt slänga in ett inlägg mitt på dagen idag för att slippa ett långt nu ;) ja, ni ser ju hur det gick!! :)

Justja, måste även gratulera nyblivna föräldrarna emma & emil till deras otroligt söta lilla grabb som kom igår, Stort GRATTIS!!<3

Puss&kram /m

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards