malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av malin norlander - 19 augusti 2011 22:07

tjaaaaa!!!! Malin & johan här ;D


ikväll är vi hos sundells som sagt och har ätit supergod & Asti :D 
nu ser vi på en film som frida ville se innan hon somnade för typ en timme sedan och vi har den på än, "Arthur och minimojerna" kungfilm ;D haha! 


neee vet inte vad vi ska skriva :D


pussssss hej :)


   

Av malin norlander - 19 augusti 2011 06:01

godmorgon :)


har precis klivit upp, börjar jobba 6.30 idag, jag lyckades byta bort mitt kvälls pass vilket då gör att vi kan komma hem (hem)! tidigare, så jag tror att ikväll ska vi umgås med sundells :)


kunde tyvärr inte lägga in någon bild igår eftersom jag inte hittar den där lilla grejen man stoppar minneskortet i ;o aja! men så fort den är återfunnen kmr bild :)
jag blev kanon nöjd iaf :D taaaack Elin


igårkväll så åkte jag med elin ner till stan för att sova här i  lägenheten så jag skulle slippa köra i morse, när jag kom ner åkte jag till Erik & Denise för att låna en kattbur, lilla Siri ska nämligen flytta idag "/ hmm, kändes jobbigt att säga hejdå till henne igårkväll, sötisen!
aja, sedan körde jag kattburen ut till Anna & Olov, där jag hade sådan tur att jag fick en liten kvällsmacka, Anna hade varit duktig som vanligt och bakat eget bröd :)


nee nu måste jag åka iväg på jobbet, slutar kl 13 så det blir ett skönt pass :)
ha en bra dag allihopa, pusssssar!

      



 

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards