malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av malin norlander - 17 augusti 2011 23:00

hej igen :)


kände för ett litet kvällsinlägg oxå :D
har som sagt varit och jobbat ikväll, med Maria & Bitte, två stycken som är nytillbakakommen från semestern ;P nu ligger jag i sängen brevid söthjärtat mitt :) I morgon kommer Elin hit upp och hälsar på och ska slinga mitt hår, äntligen säger jag bara :)


Ne nu ska jag gosa lite med gubben innan han somnat :)


God Natt, pusssiss! /m.

Av malin norlander - 17 augusti 2011 12:45

hejsan alla söta :)


idag är det mycket bättre väder ju, riktigt varmt och soligt, hääärligt! :)

varit ute på en promenad nu på förmiddagen åså har jag varit ute med katterna en sväng!  idag är det jobb som gäller, 15-21 med MariaF så det känns super roligt att åka o jobba, hon har ju haft semester så har inte träffat henne på typ 4a veckor!

Nu blir det en snabbdusch sedan ska jag väl bara ta det lugnt innan jag rullar mot stan!

Och som ni ser har jag ändrat om här på bloggen..  blev det bra elr. dåligt tycker ni? kommentera gärna, mycket roligare att skriva om man vet att någon läser :D


Älsklingen började jobba kl 05. i morse, dom gör det så bra som börjar den tiden, huga! ;p just. kom precis på att jag ska ut i bilen och hämta in hans bil.laddare så han kan ladda mobilen, tror att det har slut ström! 


sköt om er!
puss&kram  /m.


Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards