malin, - lite av varje!´

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

onsdag!

Av malin norlander - 17 augusti 2011 12:45

hejsan alla söta :)


idag är det mycket bättre väder ju, riktigt varmt och soligt, hääärligt! :)

varit ute på en promenad nu på förmiddagen åså har jag varit ute med katterna en sväng!  idag är det jobb som gäller, 15-21 med MariaF så det känns super roligt att åka o jobba, hon har ju haft semester så har inte träffat henne på typ 4a veckor!

Nu blir det en snabbdusch sedan ska jag väl bara ta det lugnt innan jag rullar mot stan!

Och som ni ser har jag ändrat om här på bloggen..  blev det bra elr. dåligt tycker ni? kommentera gärna, mycket roligare att skriva om man vet att någon läser :D


Älsklingen började jobba kl 05. i morse, dom gör det så bra som börjar den tiden, huga! ;p just. kom precis på att jag ska ut i bilen och hämta in hans bil.laddare så han kan ladda mobilen, tror att det har slut ström! 


sköt om er!
puss&kram  /m.


 
 
Ingen bild

Emma

17 augusti 2011 15:13

Suuuper fin vart den gummsi!! :) Men vi måste ta och träffas nån dag snart allllllldeles för längesedan nu!!!!!<3 puss love u!!!!

 
Ingen bild

Elin

17 augusti 2011 15:23

Jag läser - och jag kommenterar!
Blev finfint dedär :) ses imorrn! kramar

 
Ingen bild

"svärmor"

17 augusti 2011 21:17

Sidan blev jättebra! Trist att vi inte kan ha kvar kattungarna :(. Vi får hoppas på att de kommer nya. Vilket inte alla i familjen har lust med. Jag tycker det har varit otroligt roligt med de i sommar. Kramar

 
Ingen bild

malin

17 augusti 2011 22:48

Emma: tack så mycket :) ja det måååste vi verkligen! saknar dig sötis! pusss love u <3

Elin: hehe låter bra det ;D
japp vi seees i morgon! :) kram

"svärmor": tack så mycket :) ja jag kommer att sakna dom! hehe ja precis, det gör det nog men dom lär väl försvinna lika fort skulle jag gissa :P ja dom har verkligen varit trevliga att ha under sommaren :) kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin norlander - 12 februari 2013 21:49

hejsan alla söta! :) I torsdags åkte vi till Övik, och kom hem igen igår igen, har hunnit med super mycket i övik, ingen vitts att jag ens försöker skriva ner allt så det kommer en bildbomb från helgen istället :D suuuuper bra helg iaf, lycklig att...

Av malin norlander - 7 februari 2013 22:36

Hallåå :) Buss från öset 20över 7 imorse, 5timmar senare.. Framme i övik, snöiga övik!! helgen ska spenderas här och bara mys med nära & kära! :) Dagen har iallafall varit toppen, busat med underbara små älsklingarna, fått besök av 5 rådjur och...

Av malin norlander - 6 februari 2013 13:40

Tjenixen! :) Hoppas ni mår bra, det gör jag, lite trött bara nu i skrivande stund, det får nog bli en powernap sen :) Klev upp halv6 imorse, bussen mot jobbet gick 10över 6, tiiidigt ju ;o Men väl på jobbet kände jag mig pigg och tiden bara sus...

Av malin norlander - 5 februari 2013 21:44

Hejsan söta ni :) Två dagar sedan.. min söndag bestod av jobb heela dagen, jobbade 08-22 sedan sov jour på jobbet och jobbade till 10 på måndagmorgon! :) hem och sov lite, var rätt trött då det blev uppstigning kl05! Pysslade på hemma sedan vid ...

Av malin norlander - 3 februari 2013 00:27

Hejsaaan! :) Imorse tog jag och hjärtat sovmorgon, suuuperskönt! När jag vaknat låg jag och läste lite, då ringer Elin, undrar om vi vill följa med henne, Zacke, Henke och Per ut på isen, självklart ville vi det, upp ur sängen, käka, klä oss och fi...

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards