malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av malin norlander - 29 augusti 2011 21:07

hej igen :)


nu ska jag berätta om helgen! :)


i fredags var de 26/8, 7år sedan lillebror togs ifrån oss, kan inte förstå att det redan gått 7år, känns som att det var igår, saknaden bara växer o växer!
jag saknar & älskar dig Simon <3

jag har även låtit tatuera in Simons namn på min handled, bild kommer senare!


I fredags var vi även i kramfors på kräftskiva hos mormor o morfar, firade mormor lite efterskott 70år har hon fyllt :) så grattis i efterskott mommaa! <3


i lördags var det dagt för fest o 50års kalas :D
åkte från körning halv 4 till dockstahamnen för att se en show av Käglorna, och därefter åkte vi lövat flak upp till en ladugård där det hölls 3rätters middag, spex och senare pub & bandet "Blackbusch" :) det var en klockren kväll, hade så himla trevligt och det var helt enkelt jätte lyckat :)  betyg 5/5 får kvällen ;)


söndag blev en riktig slappardag :) påkvällskvisten åkte jag o joel uppöver igen, handlade på kvantum och sedan vidare till Leding där vi är nu :)


nu ska jag gå och väcka älsklingen som sover på soffan :)

ha det bra! pussssar


bjuder på en bild på mormor, mig & morfar på min student :)

 

 

Av malin norlander - 29 augusti 2011 15:35

helloooo :)

skriver lite kort nu.. så kommer ett långt inlägg ikväll där jag berättar om helgen osv :)


idag har jag målat o målat, håller på att bli vitt på väggarna i hallarna i Leding, blir så fint så fint :) nu kommer snart joel o leif hem:) 


pusssssis


 

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards