malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av malin norlander - 3 februari 2013 00:27

Hejsaaan! :)
Imorse tog jag och hjärtat sovmorgon, suuuperskönt! När jag vaknat låg jag och läste lite, då ringer Elin, undrar om vi vill följa med henne, Zacke, Henke och Per ut på isen, självklart ville vi det, upp ur sängen, käka, klä oss och fixa varm choklad och mackor sen var vi påväg! :)
Härligt väder, vi saknade dock solen!! Blev en promenad på 6km, brabra:)
Ikväll var jag tillsammans med tjejerna hos pauline och kikade på melodifestivalen, som för övrigt inte var speciellt bra ikväll, tycker jag! Bäst var mellanakten av danny! ;)

bilder från dagen och två på sötaste lilla Axel :)
(När jag skriver från mobilen kan jag inte skriva mellan bilderna, alla bilder kommer på rad)

Ne nu måste jag slå igen ögonen, imorgon väntar 12timmar jobb, det ser jag fram emot! :)

Puss & kram /m

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards