malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av malin norlander - 6 februari 2013 13:40

Tjenixen! :)

Hoppas ni mår bra, det gör jag, lite trött bara nu i skrivande stund, det får nog bli en powernap sen :)
Klev upp halv6 imorse, bussen mot jobbet gick 10över 6, tiiidigt ju ;o
Men väl på jobbet kände jag mig pigg och tiden bara susade iväg, och vips så var kl 9 och barnen iväg skickade på skola och jag fick sluta mitt första pass på min delade tur.. passade då på att, när jag endå tog bussen från jobbet att åka ända in till stan för lite träning, härligt :D när jag hade tränat gick jag förbi hemma hos bästaste pauline och kikade hur hon mådde och surrade lite, stackarn har åkt på ryggskott, hmm inte kul.. Nu har jag nyss duschat och fått lunch i magen, en pyttipanna/omelett.., typ!? Som J hade fixat, super god iaf :)
Nu ska jag diska och sedan slappa innan det är dags att åka på jobb igen:)

Ha en braa fortsättning på dagen!!
Puss & kram /m

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards