malin, - lite av varje!´

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av malin norlander - 5 februari 2013 21:44

Hejsan söta ni :)


Två dagar sedan.. min söndag bestod av jobb heela dagen, jobbade 08-22 sedan sov jour på jobbet och jobbade till 10 på måndagmorgon! :) hem och sov lite, var rätt trött då det blev uppstigning kl05! Pysslade på hemma sedan vid 16tiden åkte jag för att gå på ett body-step pass med pau & lovie, grymt jobbigt men såå kul och känslan efteråt, underbar! :)
Väl hemma igen hade hjärtat fixat middag och efter maten myste vi ner oss i soffan för film! :)
Idag segade vi på hemma på förmiddagen sedan in på stan en sväng, fixa lite ärenden! När vi kom hem igen röjde vi lite här hemma och tände ljuus, älskar det.. Vi började med maten oxå, lax och potatis stod på menyn, fina kickan kom hit med några böcker och blev kvar på middag, trevlig :) nu soffläge!!
Imorgon väntas delad tur på jobbet dvs, 6.30-(9-10) 15.30-22, känns kul med jobb!


idag, den 5:e har jag och J varit tillsammans i 3år & 3månader, älskar dig!! <3<3
(tyckte det var värt att nämna, hihi :D )

Puss & kram /m


Bjuder på bild från mitt foto på jobbet, så ljushårig jag var då i början på sommaren då det togs!!! :)
Och bild på dagens mellis, kardemummaskorpor och mjölk :)







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards