malin, - lite av varje!´

hej alla :)

idag är det farsdag, så grattis till bästa pappa ulf :) <3

(pappa & mamma på bilden, när vi var på kreta) <3

Och grattis till bästa morfar Sture :)

(morfar & mormor på bilden, rotsidan tror jag)<3

Av malin norlander - 13 november 2010 22:15

hejsan, lördag idaaag :)

jobb helg för min del, men det är som endå alltid skönt med helg :) efter jag jobbat igår åkte jag upp till Leding där redan joel & leif var, det blev gott fredagsfika och sedan lite tv! När jag & joel skulle gå och lägga oss så var det så himlarns kallt på joels rum så jag somnade med, tjocksockor, fleecetröja, filt och täcke ;D hahah! idag har tog vi sovmorgon åt frukost och efter de rensa skafferiet och sedan var det dags för mig att åka mot jobbet, riktigt gomiddag på jobbet idag, helstekt fläskytterfilé med ungsstekt potatis & morötter, sås & sallad :) sedan hade vi bara lite lördagsmys!  nu är jag uppe i leding igen, sitter i ett mycket varmt tvrum där brasan precis brunnit ut och ser tv med älsklingen! :)

pusssis & kramis! <3

mysiga leding :)

Av malin norlander - 10 november 2010 16:56

hej i snövädret :)

imorse kl 7 gick jag av mitt nattpass gick ut i snöstormen och sopade av bilen och åkte hem och kröp ner i sängen hos älsklingen, mysigt värre synd bara att joel kliver upp bara typ en halvtimme efter jag lagt mig! jag sov till ca: 10 i 11 ;) skönt som bara den. hade bestämt med emma att vi skulle ses idag, var så länge sedan. vi skulle ner på stan osv, vid halv 12 :) emma kom hit först för jag var inte riktigt klar! var upp på vinden och hämtade vinterstövlarna,dom behövdes!

vi träffade även anna & lillan på stan, tog en fika osv!  När emma sedan kört hem mig så var joel ute och skottade vid bilen på parkeringen, men som tur var så var traktorn ute och skottade så vi flyttade bilen så tog han bort snön på vår parkering! vi har ju egen plats nu mera, motorvärmarstolpe! :D jag och gubben precis ätit, snart ska jag lägga mig och sova, och efter det blir det träning och sedan åka och jobba natt igen!

pusss&kram gullisar! :)

emma & jag <3   ( ganska gammal bild)

Av malin norlander - 9 november 2010 11:48

hej hej ;p

idag blev det en skön sovmorgon till ca halv 11 :) jag har käkat frukost och sett på tv. Nu kommer snart mamma hit, då ska vi gå ut och gå en promenad och efter det tror jag hon skulle ner på stan och klippa sig, och då under tiden är sanni med mig :) och senare blir det middag här, idag står det lax på menyn! :) och ikväll kl 21 går jag på mina 3nätter.
Nu ska jag börja leta fram nå kläder till prommisen, svårt att klä sig när det är kallt ute :)

hörs! :) pussss & kraam :)

jag älskar min joel <3

Av malin norlander - 8 november 2010 18:45

hejsan alla söta :)

veckan som gått har joel haft lov :) vi har varit i nordingrå, och här i övik!
i fredags firade jag & min älskling 1år tillsammans :) vi åkte med tåget till umeå och hade där bokat hotell, när vi kom fram så gick vi och checkade in och efter det tog vi en sväng på stan! köpte lite småsaker bara. på kvällen gick vi ut och åt en underbart god middag på en resturang som hette "tc" (teatercafé) och efter maten gick vi till hotellrummet och bara hade det mysigt :) på lördagen gick vi lite mer på stan efter god hotellfrukost, vid 14tiden tog vi bussen ner till övik igen och åkte ut till Myckling på middag och tittade på hockeyn :D världens sötaste lilla emmy fyllde 1år :) och igår så åkte vi ut igen för att gratta emmy då, joels mamma & pappa kom oxå, så då blev det tårta, middag & paketöppning för lillan :) idag måndag har joel varit på skola, jag är ledig idag men har varit på jobbet på APT :) vi lyxade till det med tacos till middag idag, gott !
nu ska jag och gubben ner på F&S för att träna med lina & isak :)
 pusss & kram

hotellrummet vi bodde i :)

den supergoda maten vi åt :)

lillhjärtat som blev 1år i lördags :)<3

Av malin norlander - 26 oktober 2010 15:24

heeeej :D ska bara säga att jag startat ny blogg, känns roligt med lite nytt :)

malin heter jag, här skriver jag om allt som faller mig in! :)